Resimdeki ampul yanacak mı?

büşra_5557

New Member
ÖgretmenForum Üye
;)
Resimde gördüğünüz ampule 45 saniye bakarak odaklanın. daha sonra yandaki boşluğa bakın.
 
L

leavealegacy

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

yanmadı... :-\
 
L

leavealegacy

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

45 değil 90 saniye baktım yanmadı... benim ki bozuk galiba ...neyse... :D
 
R

Rose

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

Ya korkunç bir şey çıkmayacak dimi?
 
L

leavealegacy

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

korkunç değil... hiç bi şey çıkmıyo ... kayıp bi 45 saniye... :D
 

BANU

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

İlginç......Teşekkürler paylaşım için...
 

elma_kurdu*

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

ben korkunç bişey çıkar diye 2-3 dk etrafa bakıp bekledim ;D bişey çıkmayınca yorumları okudum. böyle şeylerden korkmaya başladım, gece yalnızken aklıma geliyolar bi daa :-\
 
L

leavealegacy

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

bi şeycik değil hiç bi şey olmuyo... :D ...
 

elma_kurdu*

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

göremeyenler göremiyorum desin, bişey çıkmıyo demesin lütfen ;) tmm büşra hocam tekrar bakıcam, tşkkürler :)
 
L

leavealegacy

Guest
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

vayyy dışlıyosunuz beni ha... :'( ...
 

büşra_5557

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

hıııım korktun mu sen amanda aman valla ben bişey yapmadım ordan bişey çıkmıyo canım sen ciddiye alma onu :D
 

elma_kurdu*

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: Resimdeki ampul yanacak mı?

yok hocam olur mu ööle şey :) yanlış anladın, şaka o şaka :D niye dışlayalım sizi :)
 
Üst