Etkileşimli Tahta ile İlgili Sıkça Sorulan Sorular

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
ET Harici HDD veya USB bellekten sistemi geri nasıl yüklerim.
Web Sitemizin anasayfasında yer alan ETKİLEŞİMLİ TAHTA Doküman sayfasındaki “ETKİLEŞİMLİ AKILLI TAHTA HARİCİ HDD VEYA USB BELLEKTEN SİSTEM GERİ YÜKLEME” belgesine bakınız.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
ET admin şifresini nasıl değiştiririm.
Web Sitemizin anasayfasında yer alan ETKİLEŞİMLİ TAHTA Doküman sayfasındaki “WINDOWS 7 NETSUPPORT PROTECT ADMINISTRATOR VE MANAGER PASSWORD DEĞİŞTİRME” belgesine bakınız.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
PDF, office,resim v.b herhangi bir dosyayı Starboard’a alma konusunda sorun yaşandığı zaman ne yapılması gerekir?
Pdf, office,resim v.b. düzenleme yazılımlarının yazdır menüsünden “Starboard Document Capture” sanal yazıcısı ile çıktıyı startboard’a alabilirsiniz.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
Starboard yazılımını aynı anda iki kullanıcının kullanabilmesi için ne yapılması gerekir?
Starboard yazılımını çift açma değil ancak 2 ayrı sayfa olarak kullanma olasılığı vardır, bu da 2 ayrı Starboard gibi kullanılabilir. Bunun için araçlar menüsünden “ikili sayfa” tercihinin yapılması gerekmektedir.

Büyük .pdf dosyalarını Starboard yazılımına aktarmada sorunlar yaşanmaktadır.

Çok sayfaya ve farklı sayfa boyutlarına sahip PDF dosyaları alınırken her sayfa, Dosya Al iletişim penceresinde belirtilen orana göre alınır.

Sorun devam eder ise; Büyük dosyaları Starboard’a almak için PDF ya da ilgili dosya açılır, dosyadan yazdır dedikten sonra starboard capture yazıcı olarak seçilir, istediğimiz sayfaları yazdır dediğimizde Starboardın içine sadece belirli sayfalar atılmış olur.

Starboard’da “Dosya” veya “Yerleştir” menüsünden ya da Galeri Widgetinden bir resim dosyası alınırken bazı durumlarda belli resimlerin doğru alınmasına ilişkin sorunlar yaşanmaktadır.

Bu durumdan önce resim farklı bir biçime dönüştürülür.

Eğer “.dib” dosya uzantısına sahip sabit resim dosyaları alınırken herhangi bir sorun yaşanırsa dosya uzantısı “.bmp” olarak değiştirilir.

Bir dosya almayı başlattığınızda eğer dosyayla ilişkili uygulamanın yazdırma iletişim penceresi görüntülenirse StarBoard Belge Yakalama yazıcısını seçip yazdırmayı başlatın.

Dosya alınırken StarBoard Belge Yakalama yazdırma işini doğrudan iptal etmeyin.

Eğer yazdırma işi iptal edilirse dosya düzgün alınamayabilir.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
Starboard yazılımına alınan içeriğin ya da dosyanın bir kısmı görüntülenemediğinde ne yapılır?
Alınacak olan bir dosyada belirtilen yazdırma sayfası boyutu ayarı içeriğin gerektirdiğinden küçükse içeriğin bir kısmı kaybolabilir veya dosya StarBoard Software’e alındığında çok küçük bir yazı tipi boyutunda görüntülenebilir. Bu durumda lütfen dosyanın yazdırma sayfası boyutu ayarının içerik boyutuna uygun olduğundan emin olun.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
Office belgelerine yapıştırılan nesneler düzgün biçimde alamıyorum
Lütfen bu nesneleri Ofis Belgesine bir BMP, JPEG veya PNG verisi olarak yapıştırın.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
Starboard’da bir PowerPoint konusu için klavye kısayolları çalışmamaktadır.
PowerPoint konusu için StarBoard Software klavye kısayolları devre dışıdır. Bunlar Powerpoint’in kendi içinde kullanılabilirlerdir.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
StarBoard Software'i bir .yar dosyasına çift tıklayarak çalıştırma gerçekleştirilemiyor ise ne yapılabilir.
Windows’da bir .yar dosyasına çift tıklayarak StarBoard Software’ı açarsanız fare imleci “meşgul” modda takılı kalabilir. Bu durumda boş bir StarBoard Software açarak yazılım içerisinden .yar dosyalarını yüklemeyi deneyiniz.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
ET ile ilgili bildirdiğim arızalara geç müdahale ediliyor.
Arızayı bildirdiğiniz süreyi kaydederek, Faz-2 Etkileşimli Tahtalar için sözleşmenin;

“16.7.2.1. Malın tamir süresi en fazla 10 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın yükleniciye veya yetkili servise bildirildiği tarihinden başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde yüklenici tamir sonuna kadar benzer özelliklere sahip başka bir malı idareye tahsis eder.

16.7.2.2. Malın İdareye teslim edildiği tarihten itibaren, kullanım hataları dışında yukarıda belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın 2’den, fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 4’tan, fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının 6’dan fazla olması ve bu arızaların maldan yararlanamama sonucunu ortaya çıkarması durumunda, yüklenici mali değiştirmekle yükümlüdür. Ancak, malın birden fazla üniteden oluşması halinde yüklenici, sadece arızanın meydana geldiği ünite veya üniteleri değiştirmekle yükümlüdür.

16.7.3. Yüklenicinin sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle malda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden Yüklenici sorumludur. Yüklenicinin bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise Yüklenici, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.

16.7.4. Malın tamir süresi 30 günü geçmesi halinde teknik şartnameye uygun yenisi ile değiştirilecektir.”

maddeleri gereğince işlem yapılacaktır.
 

intibah

Site Yöneticisi
Sayfa Yöneticisi
Bu yöntemle sorunlar çözülemediği takdirde VESTEL Çağrı Merkezi 0800 219 0123 numaralı telefon aranmalıdır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst