2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

_sevim_

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Teşekkür ederim hocam. Müdürün bizden istediği yıllık plan bu oluyor değil mi? Bundan bizim dosyamızda da olması gerekiyor mu? Birde sınıf defterini doldururken neye göre doldurcaz,yıllık plandaki hangi kısmı sınıf defterine yazcaz? Ayrıca dilbilgisi, yazma ,metni işleme diye her haftayı bölümlere ayırmamız gerekiyor mu? Ben yeni başladığım için bunları pek iyi bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 

türkçeci

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Evet hocam müdürün sizden istediği yıllık plan bu.Kılavuz kitabı olan derslerin yıllık planı yapılmaz ama idare ısrarla istiyor işte.Dosyanızda olmasına gerek yok; ama derse mutlaka kılavuz kitabınızla girmeye dikkat edin.Sınıf defterini doldururken kazanımları yazıyoruz.Dilbilgisi, yazma, okuma diye bölümlere ayırmanıza gerek yok zaten kazanımların içinde bunlar ifade edilmiş.Yalnız her bölümden en az bir tane kazanım yazmaya dikkat edin.Kolay gelsin...
 

_sevim_

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Teşekkür ederim hocam
 

türkçeci

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Rica ederim ;)
 

ZARTARZAR

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Klavuz kitabımda etkinliklerden oluşan yıllık planı kullanmak istemedim ve bu tür bir plan arayışındaydım..sonsuz teşekürler..
 

ergenekon_28

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

neden bu kadar iğrenç yöntemlerle görev yapmamızı istiyorlarki.bırakın ben kalkıp bildiğim gibi dersimi anlatayım.tabiki bir planı olmalı anlattıklarımın ama bu derece uğraş isteyen bir plan yapmak eziyet resmen.
 

türkçeci

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

ergenekon_28' Alıntı:
neden bu kadar iğrenç yöntemlerle görev yapmamızı istiyorlarki.bırakın ben kalkıp bildiğim gibi dersimi anlatayım.tabiki bir planı olmalı anlattıklarımın ama bu derece uğraş isteyen bir plan yapmak eziyet resmen.
Çok haklısınız.Zaten bir kılavuz kitap veriyorsunuz adı üzerinde "kılavuz".Plan da program da onun içinde var.Tekrar plan yapın demenin mantığı nedir yani?Şu bir gerçek ki Milli Eğitim ne kendine güveniyor ne de öğretmenlerine...
 

neslihan84

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

arkadaşım çok teşekkür ederim ellerine sağlık
 

serdan

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

teşekkürler
 

etcetera

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Merhaba, ben planları görüntüleyemiyorum. Bir yol gösterebilirse sevinirim.
 

etcetera

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Sonunda başardım. Paylaşımınız için teşekkür ederim.
 

elem85

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

arkadaşlar ben açamıyrm
planları yardımcı olursanız sevinirm [br]Gönderen: 19 Eylül 2008, 19:58:12:(
 

ozlem45

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Emeğiniz ve paylaşımınız için teşekkürler...
 

demirlenkk

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

elinize sağlık leziz olmuş :)
 

semruş

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

<Did€M>' Alıntı:
ergenekon_28' Alıntı:
neden bu kadar iğrenç yöntemlerle görev yapmamızı istiyorlarki.bırakın ben kalkıp bildiğim gibi dersimi anlatayım.tabiki bir planı olmalı anlattıklarımın ama bu derece uğraş isteyen bir plan yapmak eziyet resmen.
Çok haklısınız.Zaten bir kılavuz kitap veriyorsunuz adı üzerinde "kılavuz".Plan da program da onun içinde var.Tekrar plan yapın demenin mantığı nedir yani?Şu bir gerçek ki Milli Eğitim ne kendine güveniyor ne de öğretmenlerine...
 

enamin

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

üye oldum ama hala meb 8.sınıf Türkçe yıllık planı göremiyorum.lütfen sıkıldım artık
 

fachiku

New Member
ÖgretmenForum Üye
Ynt: 2008-2009 Türkçe 6.7.8.sınıflar Yıllık Plan(MEB yayınları)

Ben Sosyal Bilgiler Öğretmeniyim ama okulumuzda Türkçe Öğretmeni olmadığı için bu derse ben giricem. Umarım üstesinden gelebilirim. Bana tavsiyeleriniz olursa sevinirim. Didem hocam, planlar için çok teşekkürler. Paylaşımcı yüreğinize sağlık ;)
 
Üst